=)

Någon gång i mars listade jag klippen som just då fanns in min "feel good"-mapp på datorn. Det har tillkommit några stycken, här kommer de:


Förra gången tog Jemaine Clement upp en stor del av dessa klipp, men han är faktiskt en av de roligaste som finns här på jord'n. Han är så torr och halvdryg i sig själv, haha. Här är han och pratar om världens bästa film (Men in Black III) där han spelar världens bästa skurk, Boris the Animal. Han kommer in efter ungefär hälften av klippet, och svarar bland annat på den dumma frågan:
"What were you doing when you first saw the first one?" (här syftar reporten på Men in Black I).
"I was at the movies".
Jodå.


Sommarplågarna Panetoz gör en flashmob i tunnelbanan. De sjunger, de skrattar, och en medelålders tant dansar med. Onödigt att säga mer.


Den här filmen är den senaste tillkomsten i mappen, jag såg den första gången igår. Det må vara smörigt, det må vara lite töntigt, men jag blir så glad av att se den här filmen. Det är en kille som frågar chans på sin tjej höll jag på att säga, han friar till sin flickvän. Han friar genom att göra en stor dansfest till låten Marry You med Bruno Mars, medan flickvännen sitter i bakluckan på en bil som långsamt åker genom grannskapet. Och det faktum att killen i fråga, är nästan lika lång som henne när han står framför henne på knä är också skitfint, jag vet inte varför. Den gör mig lycklig i alla fall.

Stay happy people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback