say something you asshole

Jag har en mapp på min dator med länkar till sånt som gör mig på gott humör med det påhittiga namnet Feel good. Typ bara är lite random kul filmklipp eller lite mer djupgående. Nu får ni se litegrann:


Hoffmaestro - Highway man

Först hörs bara en asbra låt liksom, som bara den får mig på bra humör. Men ser man gunget på Jon, Karl-Uno, Hoffe och till slut på Nils Tull, som verkar lite lost in translation. Och lägg märke till Nils Tulls stämma vid ungefär 2.00. Det är bra. Det är kul.


Kosläpp

På riktigt, jag har en kofetisch. De är på riktigt de finaste djuren som går på jorden. Jag ska nog sticka till Indien och insupa det heliga kosamhället.


Bret tries to flirt

Flight of the Conchords ligger ju över huvudtaget högt upp på listan över saker som får mig på gott humör. "What's up with your face?"


Som sagt, Jemaines skratt. HAHA

Puss och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback