your heart will lead you there

JAG GOOGLAR CRAZY OCH HAPPY FÖR ATT HITTA NÅGON BILD SOM KAN BESKRIVA MIN SINNESTÄMNING OCH ALLA TANKAR GÅR I CAPS LOCIK.
 
Jag är på så himla galet bra humör. Taggad och glad och känner mig galen. Lite såhär:
 
Anledningar:
 
+ Jag har nu klistrat på frimärkena och slickat ihop kuverten där mina ansökningar till folkhögskolorna ligger. Personligt brev + personbevis + referenser + betyg + noter och nu äntligen är jag klar. I morgon kastar jag in dem i brevlådorna och sen!!! Jag ska ba öva öva öva. Ikväll har jag suttit och kollat på ordningsregler och alkohol-policy på skolorna. Och läst skoltidningar på internet och lyssnat på elev-podcasts och GUD jag vill bara börja nununu. Eller snarare veta att jag kankankan börja i höst, att jag kommit in. Och sen ha en najs sommar i Stockholm.
 
+ Om exakt en vecka går jag kring på New Yorks gator. Då har jag landat efter en lång flygtur och GÅR I NEW YORK!!! Så himla najs. Jag ska gå på Gospel-gudstjänst och jag ska najsa runt och jag. ska. shoppa. vintage. Typ såhär:
 
 
Ska glida in ba "Only got twenty dollars in my pocket" och sen "This is fucking awesome".
 
+ Det är 84 dagar tills jag tar studenten. Så jävla najs.
 
Nu ska jag dansa lyckodans
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback