en skojig liten lista

Jag känner mig lite töntig när jag svarar på listor, för vem bryr sig om svaren liksom? Jag hittade den här listan på en annan blogg såklart (en känd blogg men det är nästan för pinsamt för att erkänna), men några frågor var för ointressanta, så jag tog bort dem och lade till egna istället. För att det ska bli mer... kul. Skoj sådär. Håll till godo:
 
BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jag brukar komma i tid enligt min tideräkning. Vilket är för sent för andra, men för mig funkar det.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
På Sommar förra helgen med dåliga mobilkameror (bl.a. min egen).

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Jag är saknig. Och velig. 

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Jag brukar tycka att min profil är skitful på bild (som tur är ser man den sällan själv i verkligheten), men här är en fin bild på mig i profil (och en kul bild).

 

Här är en inte lika så fin bild, fast den är också kul:

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Förra lördagen för jag saknade så mycket. Har man en fru i en annan stad så gråter man ibland.


Min fina fru.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det var det! Jag gjorde precis det jag behövde göra, jag gick promenad med folk som jag tycker om som jag känner och som känner mig. Låter flummigt, men fett nice. Sen gjorde vi chokladbollar.

Mitt promenads-/chokladbolls-/känner mig-sällskap.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Mjölk! Jag har alltid drickat (haha bra Sverige) druckit grön mjölk, men nu har jag provat sån där gammeldags mjölk, den har fetthalt 3,8-4,5%, och det är gott. Annars gör jag smoothie som jag dricker, helst med sugrör.

ÄR DU BLYG:
Nej.. Lite väl överanalyserande vid vissa tillfällen kanske.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Vaknade 10 gick upp 10.40. Var tvungen att läsa lite innan jag orkade gå upp.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Det måste vara Super Mario på Nintendo 64, för sisådär... 5 år sedan? Vilka tider...

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Super Mario på Nintendo 64.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Det beror på. Om jag ska bli riktigt rolig så kanske ett par glas vin. Fast det beror på vem jag är med.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej!

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej men jag tältade på Ljusterö och blev biten av mygg och var full och lyssnade på Salsa och satt i knät på en skäggig man så det kanske räknas litegrann?

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Ingen.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En snygging!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jaa.. För det mesta gympadojor.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Hej. Till mamma eller pappa

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Molgan.

HAR DU KÖRKORT:
Yes!

VAD HÖR DU JUST NU?
Jag lyssnar på
Soundtracket till Step Up som finns på youtube. Det är nice!
 
ÄR DU EN BRA MÄNNISKA?
Jag är en dålig människa. Jag tar bilder från mina kompisars facebook-profiler därför jag tar aldrig tar bilder själv. Förlåt för eventuella rättighetsbrott och så. Jag avslutar med en bild på Matilda:
för att hon har tagit två av bilderna jag stulit. Henne ska jag träffa nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback