when you were young

Nu är det vår. Det är fint. Jag tänkte göra en liten sammanställning på mina vårar hittills. Sånt är kanske kul, åtminstone för mig. Och jag hoppar några årtal hära, vi börjar med

2004: Chillade med 10 löss i håret, lågstadiet ni vet. Sökte till Adolf Fredrik, sånt som man pysslar med. Inga bildbevis men tänk: liten, blond och i behov av tandställning.



2007
: Var så mycket fjortis jag skulle kunna ha varit, startade den här bloggen med intentionen att ha en modeblogg (och posade argt i en för mjuk fåtölj) och började ha nya klädkombinationer varje dag.


2008: Mitt mål var att handla allt på seconhand (nuförtiden hittar jag inte ens i vanliga affärer, yes), jag färgade håret för första gången, åt Ben & Jerry's i parker, chillade i parker, åkte lastvagn, åt tonfisk, tittade på Disney-filmer.


2009
: Tandställningsfri, ville börja gymnasiet men hade ett år kvar :( Praoade i affär och var kär i konstiga personer.


2010: Var kär, förvirrad (speciellt kvällen den här bilden togs) sökte till Södra Latin (♥) och KOM IN! Världsbästa. Sa fuck off till gamla skolan, det var nice.


2011: Den här våren sög ganska mycket. Den kan sammanfattas med näsblod och svidande ögon och gå hem för tidigt.  Fram till april när den ersattes av inspaning och musik. Också hade min blogg transformerats från en 12-årings modeprojekt till min musikblogg, eller vad det nu är. Det här var faktiskt den enda bilden på mig jag la upp förra året tror jag.


Chokladpudding och vin är underskattat.

2012: Hittills har våren bestått av 18-årsfester, självinsikter, att köra bil och att lära känna nygamla personer. Är sällskapssjuk till den grad jag aldrig varit tidigare. Vill umgås hela tiden, tur att jag får det. Älskar ♥ Tror att våren också kommer handla om stress för roliga saker, frustration för saker som inte fungerar, prestationsångest, höga förväntningar och förhoppningsvis ett jobb.

Hej hopp! Jag gillar våren, för jag har liksom blivit kär i alla som finns omkring mig. Kanske har det att göra med att jag är mer tolerant än förut, eller så har folk blivit skönare. Vem vet. 

The Killers -
When you were young

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Södra latinaren

Älskar dig Agnes// hemlig beundrare i klass mu, kanske möjligtvis i tvåan, men inte nödvändigtvis, vi är ganska lika utseendemässigt, iaf hårfärgen, tror att du har listat ut det nu...

Inte så hemlig längre.

2012-04-04 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback