I love the way the sunlight plays upon her hair

Jag har väldigt mycket hår på huvudet. Långt, tjockt, mycket. Typ: det är så mycket att det blir svårt att borsta (så fort jag rett ut tovorna på ena sidan är det trassligt på andra), jag måste ha två grova tofsar för att the ponytail ska hållas uppe, om jag knycker med nacken så stannar det kvar på den ena sidan av nacken, jag får whip-lashskador om jag headbangar... Jag sover med inceptionfläta mitt på huvudet (tre flätor som jag flätar en fläta av) för annars blir det inte tillräckligt utrett.


Just det.

Ibland brukar jag titta på tutorials på youtube "hairstyles for really long hair" men jag brukar faktiskt ha för långt hår för dem. Men idag hittade jag en som funkar! Jippie!


Det här är en jättefin frisyr. Intresseklubben antecknar! Jippie!


P.S. Om ni undrar varför jag gör en så stor affär av det här är det för att jag försöker få mig själv att fokusera på annat än mitt stundande förarprov. Detta gör jag genom att läsa korkade böcker (ja, det finns) som handlar om ingenting, lägga patiens och lära mig saker. Som en vattenfallsfläta till exempel. D.S.

Kommentarer
Postat av: Louise

lycka sjukt mycket till på förarprovet! när är du på gotland?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback