I'm gone

Nu har jag sprungit in i väggen där någon klottrat "sommarlov" med färgglada bokstäver. Jag har aldrig haft ett år i skolan som varit i så full gång ändå fram till slutetslutet. Men nu har jag verkligen gått andra året på gymnasiet. Inget mer om det, jag fattar ändå inget så det finns inget att prata. En kort lista:

- jag har ont. Har en blåsa långt in på sidan av tungan, och till er som kanske inte vet så gör blåsor skitont. Nu vet ni.
- jag är trött. När jag kom hem lade jag mig ner på hallgolvet och orkade inte resa mig.
- jag har åkt buss 30 timmar totalt den senaste veckan. På väg till Tyskland, i Tyskland, på väg från Tyskland. Det var jobbigt, men jag ångrar ingenting.
- är nog bakis. På hela livet. Så kan det bli.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback