gå och dö/världens tråkigaste lista

1. Bloggar som du brukar läsa?
Brukar läsa ganska många bloggor, sådana där stora och kända. Men också många av mina vänners bloggar, därför att det är så kul att se lite vad de tänker och tycker. På något sätt glömmer man bort att folk verkligen läser ens blogg, så då skriver man en massa som man kanske inte skulle säga till andra. Därför är det kul att läsa kompisars bloggar. Sen läser jag också bekantas bloggar, eller kompisars kompisars bloggar. Tycker alltid det är lite stelt om jag blir presenterad för någon och tänker "jo, jag vet precis vem du är, hur du ser ut, vem du är ihop med och var du jobbar"... Så kan det bli.
2. Skriv 2 skönhetstips?
Ät bra, (typ inte kött haha), inte dåliga fetter och så vidare. Sen brukar jag tänka att intryck och utstrålning gör mycket mer för hur attraktiv man verkar, så jag brukar alltid försöka lukta gott, det tror jag gör större skillnad än om man har lite smink på sig. Alltså, ät bra och ha på dig parfym.
3. Vad skulle du göra en regnig dag?
Skriva den här listan, det regnar jättemycket utanför nu. Annars, städa rummet eller göra ordning någon annanstans. Slöa utan att få dåligt samvete.
4. Favoritdjur?
Katt'n! Tur att jag får låna en ibland.
5. Favoritland?
Sverige är det faktiskt inget fel på. Men jag romantiserar England, Tyskland och Norge.
6. En maträtt som du gillar?
Gud vad intressant... NOT!
7. Ditt älsklingsplagg?
Min tajta rutiga klänning. Älskar tajta grejer alltså!
8. Något som du aldrig kommer att gilla att göra?
Att lägga in saker i frysen, jag dör av rysningar. Brukar skrika när jag måste göra det för att överrösta ljudet.
9. Ditt favoritminne?
Alla gånger jag skämt ut mig när jag inte tänkt att någon hört mig. T.ex. när jag skrek "Det är Tobbe, vi följer efter honom!" när jag såg
Eric Johansson.
10. Din/dina bästa kompisar?
Din mamma
11. En bild som du har fotograferat och är väldigt nöjd med.
Jag tar inte foton

Kommentarer
Postat av: louise

asså haha kul att jag läser din blogg först nu (och du min antagligen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback