summer days drifting away to, ah, all the summer nights

Igår blev jag påmind om hur mycket man pratar om som inte handlar om nuet. Om hur mycket man fokuserar på det som varit och hur man varit, vad och var man ska, vem man var och vem man vill bli. Nyårslöften och önskningar för hur saker och ting ska bli blandas hej vilt och blir till slut bara ganska ångestförknippat.
Jag brukar tänka att på sommaren, då ska det hända grejer, då lever jag och då behöver jag inte anstränga mig. Och när jag ser de här bilderna ville jag ha
sommarkvällar och bruna ben (att de där shortsen ens var för stora en gång, de sitter som en smäck nu) för att jag förknippar sommaren med en massa nicea förväntningar. Men jag försöker att inte glömma bort att jag har det jävligt nice just precis just nu. Och de här bilderna kan i och för sig förmedla den känslan.


Jag är allergisk mot myggbett.

Jag står alltid i fönstret på kvällarna och tittar ut när jag har vädrat, och det måste jag säga utan att få dåligt samvete, det är mycket mer... blått på våren (blå är min favoritfärg).


hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback