but if you stay with me I know I'll hurt you more

Jag har en "att göra"-lista som räcker fram till 12 juni då skolan slutar. Den inkluderar både skolsaker och fritidsgrejer, så att det snabbare går att bocka av punkterna på den. Nu måste jag skriva en lite kortare lista:
- raka benen
- gå och lägga mig
som jag behöver bocka av innan jag går och lägger mig. Haha. Insåg nu hur bisarrt det här inlägget är. Och hur kan ens raka benen vara något man måste göra? Sjukt. Men jag ska gå, dansa och ha på mig högklackat i morgon, barbent, då blir det så. Äsch.
Jag har suttit och snabbspolat American Pie i en timme. Allt är snurrigt i huvudet. Allt jag kan tänka på är tonartshöjningar, snurrar, regnbågar och annat som hör Melodifestivalen till. Ska gå och bocka av listan nu. Hejdå
P.S. Har fortfarande bisarrt mycket energi. Hur är det möjligt?


James Morrison - Save yourself
Den här låten har ju abosulut (kolla, ingen koll på stavning heller) något med texten att göra. Men kan jag gå och raka benen eller?
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback