du kan få det

Hej. Jag är i ett konstigt mellanläge i livet. Kan säga små saker som kanske intresserar:
1. Jag är konstant stel i axeln, ungefär.
2. Varenda minut som inte är aktiv känns fruktansvärt bortslösad. Därför motverkar jag detta onda med att vara lite inaktiv den här kvällen, för jag har bestämt det. Nice känsla, men lite stressigt.
3. Jag tycker om alla jag känner nuförtiden. Faktiskt ingen jag spontant tycker illa om. Väldigt fördelaktigt.
4. Jag stoppade chili i ögat på mig själv idag. Spännande. Härligt att jag ändå orkade sjunga med i
These boots are made for walking som spelades på radion.
5. Jag har tänkt lite på Lugna favoriter, radiokanalen. Varför spelar de typ Rolling in the Deep där? Jag tycker inte att den är lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback