de båda seglade i en låda


Jag köpte en ny klänning på Monki igår. Den kostade 40 kronor och den får mig att tro att jag är på
Melonia (Resan till Melonia är förövrigt världens vackraste barnfilm. Som en bal på slottet. Se den).
Jag sa till min bror:
"Alla klänningar som får en att känna sig som om man är på Melonia är bra klänningar!"
Han höll med, fast han sällan har på sig klänning.


Jag har suttit och tittat lite på SVTs en dag försenade sändning av Oscarsgalan, och vet ni vad jag märkt? Jag mår fysiskt dåligt av att se Zac Efron (2.20 http://www.youtube.com/watch?v=ll6defXEGoM).
Detta går inte ihop med att jag har sett på filmen Hairspray minst en gång varje dag sen i fredags och tycker att ovannämnda är snygg där.
Men jag antar att jag inte mår lika dåligt av Link Larkin som av Zac.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisalull

Jag mår också dåligt av att se Zac Efron :S Han är.. lustig.

Härlig blogg förresten ;)

Postat av: Agnes

Lisalull: Bra, då är vi två ;)

xoxo

2009-02-27 @ 23:35:49
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken underbar liten sak du skaffat dig! :D

Det påminner mig förresten om att jag förtfarande inte sett "Resan till Melonia"...

2009-03-03 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback