umbe


Här sitter jag. Ätandes müsli, skrivandes det här, plockandes ut hårnålar ur håret, vilket jag inte gör med glädje eftersom jag har haft en väldigt fin frisyr idag.
Ska snart gå till gymnastiken♥

Igår bakade jag för första gången i vår nya spis. Muffins och ett jättegott bröd. Eller fyra bröd blev det. I receptet stod det 16 småbröd, men jag läste ju såklart inte det. Det blev fyra blaffor med deg mitt på plåten. Men som vi alla vet: storleken har ingen som helst betydelse. Gott bröd, jag åt det till frukost!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

muffins. åh. och vad vackert med flätor. det är underbart. och jag vet. anna är verkligen guld!

Postat av: Agnes

:)

2008-10-04 @ 15:38:11
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback