Dagens outfit - Torsdag

image164
Idag är vår fotokamera ute och reser (kommer att vara det tills på söndag) så jag filmade min outfit och klippte ut en bild i redigeringsprogram i stället! Idag hade jag skjortan som jag köpt i Paris på mig, den är jätteskön! Vi hade en skön dag i skolan också, demokratidag = slapp dag.
Min lärare påpekade att jag såg ut som en flowerpower-hippie i de här kläderna... håller kanske med till en viss del. Jag har på mig:
* Skjorta köpt på secondhand i Paris
* Svart gubbväst från Kappahl (Egentligen så är den så lite gubbig den kan bli, men modellen heter så...)
* Vita strumpbyxor som jag fick av mamma
* Ljusblå pyjamasbyxor som jag sytt själv
* Svart hårband från antingen H&M eller Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback