Skolväskor?

Min skolväska krackelerat totalt. Men nu när jag fått lite extra pengar kan jag ge mig iväg för att köpa en ny skolväska. En skolväska ska:

*Klara av att bära alla mina tunga skolböcker fram och tillbaka utan att gå sönder
*Inte vara jättedyr, helst mindre än femhundra kronor
*Tåla regn och rusk
*Hålla minst två år utan att gå sönder
*Ha många skrymslen och vrår att lägga små plånböcker och liknande i
*Vara rymlig, så att jag får plats med pärmar och mappar

Min förra skolväska var köpt på Wedins, och är en svart tygsak. Gillade den när jag köpte den, men den är faktiskt inte så bra längre (det kan bero på att den är sliten). Jag får ha den som jag har nu ett tag till innan jag hittar en ny, för jag vill inte göra något impulsköp som jag gillar första veckan men sen känner för att byta ut.

Den nya väskan ska helst
*Vara gjord i fuskskinn (riktigt hållbart) eller starkt tyg
*Och ha handtag som är breda och stabila

Vad har ni för skolväska?

Kommentarer
Postat av: vilma

tack för kommentaren :)
gör det för mina worldwide friends skull.
oj nej - JAG SKREV PÅ ENGELSKA :P :S

Postat av: vilma

så länge jag inte ser ut som henne så är allt lugnt ;)

2007-11-12 @ 15:24:13
URL: http://viilma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback