en kärleksförklaring

Håhåjaja. Musik alltså. Det är nog det bästa som kommits på. Så här kommer ett par låtar jag blir extra lycklig av just nu:

Hoffmaestro & Chraa - Young dad

Vem blir inte glad av Hoffmaestro? Och den här låten känns sommar för mig, och sommar gör mig glad. Plus att den här musikvideon är så bra. Välgjord. Intressant. Individuell. Yeah.

Black eyed peas feat. Justin Timberlake - My style

Fruktansvärt bra låt. Har aldrig lyssnat på originalet, men den här versionen gör mig sprallig. "I've got eight million ways to rock you like this and ain't nobody drop the style's like this." Äh, det är bra bara.

Balsam boys
- Här kommer sommaren

Den här låten hittade jag på min mp3 (seriöst) och lyssnade på den av en slump. Jag hade alltså inte lagt till den, men gud. Den är så skön. Tacky, men skön.

Musik ♥

Kommentarer
Postat av: fridamarie

fin blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback