I'm one of those no one would ever die for

Idag har jag så väldigt svårt att formulera mina tankar. Det kan ha att göra med att jag spelat fiol i totalt ungefär 7 timmar idag. Tillsammans med en massa annat folk som är mycket duktigare än mig (nej, jag fiskar inte efter "Du är ju visst bra", jag vet att jag är bra på fiol men jag har mycket mer att lära mig) och sen haft konsert. Jag har så ont i ryggen av att ha suttit så här länge, och så sitter jag här vid datorn ändå. Och klockan är ett på natten och jag är klarvaken. Verkligen klarvaken. Måste gå upp klockan sju i morgon bitti.

Så jag är förvirrad idag. En smått obehaglig känsla.

Men i morgon åker jag till mitt landställe. Kommer hinna vara där under 24 timmar och förhoppningsvis kanske jag kommer på rätt köl då, men annars får jag väl helt enkelt stå ut med att vara såhär förvirrad och disträ för resten av livet.

En bra musiker är
Kite and the Kubricks/Anna Bergvall som jag inte lyssnat på någon annanstans än på myspace, men bra, det är hon.

Jag har två saker att säga till slut:
- Jag har skavsår från fiolen som ser ut som ett välplacerat sugmärke. Yeah
- Jag trivs så bra i skolan att jag känner mig halv när jag inte är där. Som nu. Kanske ska gå dit och sova i mitt skåp istället (det är sant, jag får plats inuti mitt skåp, jag har prövat).

Nä. Gå och lägga sig.
God natt.


och så avslutar vi detta förvirrade inlägg med en spontan bild på bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback