lugna campingen

Det är lite intressant hur jag återkommer till samma saker att underhålla mig med vid en speciell period på året. Jag tittar på filmen Hairspray (döm mig inte) på sommaren men ingen annan årstid. Då menar jag att jag verkligen tittar på den, jag gör inget annat känns det som. Nördar extramaterialsfilmer, lär mig danserna och replikerna utantill osv.
Jag kan inte lyssna på the Shins på någon annan årstid än vintern och Anna Ternheim är hösten i musikform för mig.

Och nu sitter jag, exakt ett år efter det
här och läser samma löjliga fanfictionnoveller om Harry Potter. Bara på sommaren.
Så jag fortsätter väl med det. Om någon dag ska jag iväg på något som jag hoppas blir en ny sommartradition: Peace&Love.


(Måste hitta en affisch och sno hem.)

Nåväl.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback