rymden i en låda

Hej hopp. Nej, inte hopp förresten, jag får inte röra mig för mycket för läkaren. Jag får inte prata (inte så lätt att bryta mot den regeln eftersom jag inte kan prata) eller sporta. Jag ska också skölja näsan med koksalt och gurgla med vichyvatten.
Min tunga har blivit lite missfärgad av alla halstabletter jag petar i mig (ett paket Fishermans Friend om dagen, smak Blackcurrant + Bafucin varannan timme).
Snart hade jag tänkt mig att gå och värma på lite mat i micron. Jag skulle i princip kunna äta vad som helst just nu och inte märka någon skillnad förutom på konsistensen, eftersom jag inte känner någon smak.
Dunderförkylning.
Spotifyreklam-rösten uppmanar mig att ringa 08-510 60 300 och säga vad jag tycker om Spotify. Det kan de ju glömma.
Det ringde en massor av försäljarfolk igår och ville prata med någon av mina föräldrar. "Nej, tyvärr. De är inte hemma!" kraxade jag till svar.
Host. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Härligt att du också börjar bli bättre nu! Har du också varit hemma under veckan?

Skönt att våren har kommit nu!

Ja såklart du får min msn :D
[email protected]

Du får ha det så bra!

KRAM

2009-04-03 @ 17:34:22
URL: http://discoshaker.blogg.se/
Postat av: Alice

Precis samma här! Man känner sig ju helt slut när man har gått upp för en trappa typ :P

ja måste till skolan på lovet nån dag och hämta böcker... ja det blir verkligen mycket plugg nu :s

Ha det bra!

PÖSS

2009-04-03 @ 21:01:41
URL: http://discoshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback