Agnes

Jag glömde säga att jag var hemma idag. Jag kunde ju ha bloggat hela dagen om jag ville. Men jag låg och läste Kalle Anka-pocket i stället. Jag är egentligen inte så där jättesjuk, men jag har väldigt, väldigt ont i halsen. Just nu sitter jag och tittar på Futurama, det har kommit in en massa avsnitt på Stage6.

Ja visst ja, jag glömde berätta. Den där
dagen när jag var lite så där skum och la in en massa bilder och något program? Just det ja, den dagen. Jag glömde säga att då var jag på Grammisgalan. Det var väldigt kul. Jag tackar min pappa som är medlem i juryn, han får fribiljetter då! Jag satt till vänster, från scenen sett, uppe på läktaren, men kunde ändå se rätt så bra. Jag filmade mycket, och här är några bilder jag plockat ut:
Anna Ternheim

image254


image255


Sahara Hotnights
image256


image257


image258


image259

Maia Hirasawa
image260

image262
image261

+ Att jag hörde en idolkille säga till sin kompis: "Jag har drjuckit... maSHCa, vittt vien!"

P.S Jag har namnsdag idag. Gratta mig:) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback