Walking on Sunshine

Åhh, idag var jag ute och gick i solen; hur skönt som helst! När man sitter på en brygga helt i lä och solen tittar fram och man blir helt varm i ansiktet... Det är en känsla jag saknar. Och idag fick jag uppleva  den. Och i somras var jag så himla brun! Jag bara längtar till jag kan äta glass igen. Och till min födelsedag  förstås, fast den är den 14  maj!

Vi ska inte åka utomlands i sommar, utan vi ska bara vara här hemma och på vårt sommarställe,  gud  vad  härligt! Och alla härliga lätta kläder man kan ha på sig, och man kan cykla. Jag har fått sommar-feber,  jag  vill  ha  sommar nu! Jag kommer att vara helt jättebrun i sommar, mina knän kommer nästan att vara svarta, jag har rätt lätt för att bli brun, och jag kommer absolut ligga och lapa sol hela dagarna! Och hoppa på studsmattan...:)

JAG VILL HA SOMMAR NU!

Kommentarer
Postat av: Ella

Håller såå med dig!
sommar i mitt hjärtaaaa( fast sthlm med!)

2007-03-17 @ 21:05:20
Postat av: Agnes

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback