Ähh

Måndag: Veckan började sådär med en dålig sömn, sen blir jag helt utbränd och håller på att klappa ihop. Jag kommer hem från skolan, blir superstressad för jag ska till gympan, går till gympan där jag får ont i huvudet. Kommer hem, är JÄTTETRÖTT och somnar på direkten.
Tisdag (idag): Jag känner mig utvilad på morgonen (what a suprise!) och blablabla. Jag går till skolan och vår lärare säger:
 " Och imorron ska ni ha repeterat Afrika!"
Jag frågar: " Ska vi ha gjort i arbetsboken också?"
Hon: " Ja."

Jag kommer hem, är superstressad och tror att man ska göra massa grejer. Sen visar det sig att jag har gjort allt i onödan, för man skulle bara göra länderna, och inte skriva om shimpanser och gorillor som jag trodde. :| Så nu kan jag göra massa annat på lektionerna, kanske sova:)? Jag är ledsen att jag skriver så tråkigt just idag, men jag har ingen fantasi... Aja, ni får en bild istället:)image123
 Hon är söt, men hon ser läskig ut:p


Kommentarer
Postat av: Annika Marklund

Alla verkar älska LV-bilderna på Scarlett, men jag tycker att hon ser sjuk ut på bilderna, inte alls så fräsch som hon brukar... Konstigt make-up kanske?

Postat av: Agnes

Japp, jag håller med. Hon ser ut som ett lik.
(Förlåt Scarlett)(A)

2007-03-07 @ 21:33:21
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback