Dagens outfit

OutfitSitter nu här för en gångs skull och lägger in ett outfitsinlägg. Beror på det kalla vädret. Jag fryser hela tiden. Hur som vill jag berätta om klänningen eller vad man nu ska kalla den.
Det är pappas gamla t-shirt som är storlek för stor för mig. Så jag

* Klippte av ärmarna
* Och ett hål i ryggen och
* Bort med kragen.

Den var fortfarande för stor och hängde ut med sidorna, så jag satte en säkerhetsnål i ryggen för att den skulle sitta lite tajtare. Den ser inte så fin ut på den här bilden, men när jag sätter på mig den nästa gång så har jag bättre accossearer! Outfiten är inspirerad av en frisörska på hårsalongen jag var på igår. Hon hade en liknande klänning och mönstriga tajts. Tack!
Jag har på mig:

- Klänning, gammal t-shirt, pappas gamla.
- Lila turban, egen.
- Örhängen, present.
- Randiga tajts, present.



Kommentarer
Postat av: Sabor

Coola tights ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback