Båtskor

Nu fick jag uppdateringsfrossa, haha.
Igår gick jag, mamsen och morming på bio, vi såg Edith Piaf-filmen. Filmen var sådär, det var verkligen kul att se hur hon växte upp, och skådespelarna var bra. Men själva filmen var rätt hoppig, det gjorde den svår att titta på. För mig som inte kan franska än, blev det jobbig, och jag blev okoncentrerad. Men om man diggar Edith så är den sevärd, men då vet man nog ändå allt som händer i filmen.
Innan vi gick till bion visade mamma ett par skor som hon hade hittat till mig. Jag är jätteglad, de är supersnygga tycker jag! 99 kr (!) på Stadium.

image164

Om två veckor ska vi hålla föredrag på tio minuter, (SV) och jag vet inte riktig vad jag ska hålla om än. Min brorsa ♥♥♥♥ har en kurs i retorik, så jag kan fråga honom när det gäller det. Har funderat lite att hålla om Medeltidsveckan på Gotland.. Fast vet inte hur uppskattat det kommer att bli! Sen har vår musiklärare glömt att ge oss låtar som vi ska kunna om en vecka. Hela helgen plugg!:) Men aja, det är ändå jättekort tid tills Kristi Himmelfärd, så då får jag slappa! Nu tänker jag öva på musiken så jag inte är helt borta på måndag. Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback