all I know is I wanted you

I morgon är den dagen som alla har bävat inför, den till när alla inlämningar och uppsatser ska vara klara, alla föreläsningar förberedda och så vidare.
Jag är klar. Jag har bara sju saker kvar på min "
to do"-list, så nu har jag fritid. Det känns lite ovant för det finns så mycket tid att göra saker på.
I helgen har jag sett teater, hängt i Vitabergsparken, övningskört, varit på loppis i Bagarmossen och köpt en tröja, hängt med den ena brorsan, åkt lite longboard, hängt med den andra brorsan, spelat kort, kollat på Indiana Jones, ätit paj, varit vid Hornstullsloppisen och hängt under ett träd, hittat två klänningar för 20 spänn sammanlagt (en var gratis), suttit under ett annat träd och druckit hallondricka, städat mitt rum, dammsugit lägenheten, sorterat tvätt, spelat fiol... Det känns som om jag har gjort jättemånga saker, men det som är nice är att jag hann ta det lugnt också. Jag hann ligga i soffan i några timmar, slötitta på "Greven av Monte Christo" och "Little Britain" och måla både tånaglarna och fingernaglarna.

Kärlek


Erykah Badu - Next lifetime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback