magnus

Jag har tänkt lite på mitt bloggnamn. Som 12-åring tänkte jag att alla skulle fatta att "Agneshas Memoarer" anspelade på "En geishas memoarer", om man betonade rätt. Jag tyckte om namnet tills folk i min högstadieklass började kalla mig Agnesha. Nu hetet ju bloggen bara påhittiga "Agnes".
Jag har ett kollage uppsatt i mitt rum som jag gjorde på min pappas jobb när jag kanske var 8, det var en egen musikaffish, där jag häftat fast en massa bilder på någon sångerska samt ordet "klarinett" ungefär fem gånger. Vad jag mer har gjort är att jag häftat dit namnet Magnus. Antagligen för att det var tillräckligt likt Agnes. Som ni märker är jag inte så petig med vad jag kallar mig, så jag kanske ska döpa om bloggen till "Magnus Memoarer"?



Michael Bublé - Hollywood
("You can flash your caviar"?)
Jag är inne i en Michael Bublé-period. Jag är kääär.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha gilla

2011-09-05 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback