open up the dirty window


Mig förra sommaren.

1. Var tog de där örhängena vägen? Saker omkring mig försvinner hela tiden.
2. Jag hade sjukt mycket tandställning fram till den 29 oktober klockan 14.00 i höstas.
3. Jag gick upp halv sex i morse för att sätta mig på en båt hem från Land of Goth.
4. Det regnar. Jag är glad att det regnar. Nu tänker jag snart gå ner och hyra SATC bara för att.

Och jag ser att jag skriver osam man hängan de. Bäst att sluta. Jag mår bra! Om 16 dagar är det sommarlov. Victory!!!!
hej

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är söt!

Åh det måste vi verkligen. Haha jag som tänkte hoppas inte en enda människa ser mig nu. Hemsk som jag såg ut men ja nästa gång säger vi hej! :D Vi hundägare råkar ju alltid stöta ihop..

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback