"Wanna be a hippy cause life was so sweet" Love Is A Good Thing - Sheryl Crow

Agnes
Jag sticker nu, till varmare breddgrader höll jag på att säga. Om det är så mycket varmare dit jag ska så vet jag inte.
Om min blogg hade varit jättepopulär och jag hade bloggat på tjejsajten så hade jag förprogrammerat några inlägg. Och om det här hade varit en populär blogg så hade ni som läst den kommenterat saker som "Hur ska jag klara mig utan dina inlägg?" och "Ha det så kul, väntar med spänning tills när du kommer tillbaka!"
Och om det här hade varit en populär blogg hade det varit produktplacering att säga att jag tog den här bilden precis när jag sett min nya favoritfilm "Girls just want to have fun".
Men som tur är är detta inte en så populär blogg.

Ha det så bra!
Vi hörs om några dagar!:)

Kommentarer
Postat av: lolly

haha, okej, hur många besökare( UNIKA BESÖKARE)brukar du ha per dag då?

Postat av: Sally

hej, lust å göra nått nån dag? :P har inte ditt nr längre (bytt mobil) men du kan väll smsa? :)

kram

2008-03-21 @ 22:02:12
Postat av: Agnes

lolly: Oh. Nu kommer det fram... på sin höjd tolv. Men jag vet i alla fall att de få som läser här läser saker som jag tycker är intressant, och inte "mina must-haves inför våren"-bloggar som det redan finns lite för många av. :)
Sally: Visst, jag sms-ar dig!

2008-03-25 @ 12:37:31
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback