The original Shake your ass!

O.B.S! Läs detta innan du ser filmen! Detta är alltså jag och mina kompisar Electra och Cora. Det är Electras kompisar som har skrivit låten, och hon och jag började sjunga den på tunnelbanan och lite här och var. Det är en parodi på alla hip-hoplåtar där de bara säger "get down on the flooor bitch" och bla bla bla. Så nu när vi alla tre var hemma så spelade vi in den, jag och Cora "beatboxade" och Electra rapade. Men jag lade inte upp den förens igår. Titta och kommentera gärna!


            (Boinni ni tch, di di, boom boom tch, di di boinni ni tch, di, di boom boom tch.)
Okay. Youtube, the world and everyone else watching this:
This is a hip-hop song, written by Olof, Örjan and Fettlagret.
Today it's performed by us, we are called Cora, Agnes and Electra.
This song sort of explains our opinion about the hip-hop culture, who is very kvinnoförnedrande (woman humiliating).
Okay, girls? One, two, three, four:
(Vann, too, sri, får!)
Shake ya ass and shake ya boobs. I love chix, I love sex. Whores in the house and whores in the club, yo, yo, everybody in the house, yo, yo everybody in the club!

P.S Det där skrattet var inte lika seriöst som budskapet i resten av låten!:') D.S

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men hej! Jag kände igen dig och upptäckte..Du går ju i min skola! Jäkla drag ni hade i klippet ovan! Kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback