Att rycka ut tänder gör ont

Idag röck jag ut min tand. Det blir en till på torsdag. Att ta bedövning var skitkul, jag låg och garvade hela tiden! Nu när bedövningen börjar släppa så är det inte lika kul. Det gör väldigt ont och jag måste äta soppa ur ett sugrör ikväll.  Sen på  tisdag så får jag en grej i min gom som ska sitta och hålla tillbaka mina tänder, för att de inte ska åka fram och "ta" hålet. Det är mina vampyrtänder som ska sitta där. Aj. Det spänner. Vill ni bli riktigt sura på mig? Då kan jag berätta att det flesta börjar ju skolan idag, men jag börjar inte förrens nästa onsdag! Jag hade himla långt sommarlov i år, men så fick vi komp för alla konserter och så skulle alla lärare flytta in i skolan igen (vi har vart evakuerade ett år för det var bakterier i väggarna) så då fick vi en extra vecka.
Glad idag också att jag ska börja på dans om en vecka! Härligt. Nu ska jag äta soppa. På mitt speciella sätt. Ha det bra
Agnes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback