uh-huh, uh-huh


The Offspring - Pretty Fly (For a white guy)

Ett superstarkt minne jag har från fyraårsåldern är att jag vaknar en lördagmorgon, går in i vardagsrummet och min brorsa tittar på musikvideon till den här låten. Han hade spelat in den på videoband. Har inte hört den sen dess , och när jag letat har jag aldrig hittat rätt för jag trott att den hetat Give it to me baby (jag vet, jag borde haft koll på det där. Jag måste nog avsäga mig min musikaliska titel i skam.) Men igår hörde jag den äntligen! Helt plötsligt på en femtioårsfest. Och nu när jag tittar på videon är det inte så mycket som stämmer överens med mitt minne, förutom de klarblå färgerna. Jag är så glad att vi äntligen hittat tillbaka till varandra, Pretty fly och jag. Den är såååå nittiotal. Fast det är jag med så det gör inte så mycket.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback