P, A, R, T! Y? Because I gotta!


Här har vi en kille som vet vad det handlar om.

Lite random grejer om mig:
- Jag fick idag mina två första IG:n på två prov. Nästan 10 år i skolan utan ett IG, fram till nu alltså. Jaja, varje dag ska man göra något nytt eller något sånt.
- Jag gillar fönster.
- Jag tycker det är kul att gömma mig, typ bakom gardiner (fönster) som jag gjorde idag. Fast min lärare hittade mig, attans.
- Det jag minst försöker vara är pretto, alltså anstränger jag mig för att inte vara det, vilket är pretto i sig. A vicious circle.
- Jag brukar ha väldigt random lösenord till alla inloggningar jag har, det började med "panelkakalalöa", ett ord jag hittade på själv när jag var elva år och ja, på den vägen är det.
- Jag byter skratt hela tiden, har inget trademarkeat "Agnes-skratt" utan det kan vara vad som helst.
- Min mest frekventa mening är "Aa juste".
- Pratar väldigt tankspritt. Typ säger skor när jag menar shorts och macka när jag menar bulle.
- Jag kommer ihåg datum väldigt bra. Typ när folk som jag gick i samma skola med för typ tio år sedan fyller år och sådant väsentligt.
- Folk tycker jag är dryg när jag skämtar, de blir ledsna på mig då. Men jag brukar få dem att vara lika dryg mot mig, så det jämnar ut sig.

Om jag hade sett ett sådant här inlägg på en annan blogg hade jag himlat med ögonen och sagt "JAHAA!" som är min bästa diss. Men det är alltid kul att skriva om sig själv.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback