det är så svårt att säga till dig vad man egentligen tycker och tänker om dig


Gyllene Tider - När vi två blir en
(lägg märke till vad han sjunger vid 1.25)

Återgår till min barndoms musiklyssning. Jag hade en skiva med Gyllene Tider när jag var 9 och blev lite retad ("Per Gössel"). Hehe. Men hur som helst. Fick När vi två blir en på hjärnan igår, och hittade den här gamla videon från 81.  Och även om 80-talet typ är "va?"-ets årtionde utseendemässigt sett så är det faktiskt något med Per Gessle anno 81 som tilltalar mig, trots hockeyfrillan. Undrar om det har med musiken att göra? Är det så, att "tjejer gillar känsliga killar med gitarr"?
Man tycker att eftersom jag vistas i en miljö där jag träffar musikaliska killar varje dag så borde jag ha vant mig.
Men tydligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback