nobody's looking at me anyway

Tech N9ne - One good time

 

Jag fortsätter min musikutbildning (försöker börja utöka min musiksmak) med Tech N9ne. Väldigt bra.

 

Hur som helst. Den här låten, One good time, handlar om att inte kunna gråta. Vilket passar mig väldigt bra just nu. Eller fram tills idag. Den där känslan av att vara ledsen innerst inne utan att riktigt kunna förstå varför, eller kanske förstå varför men ändå inte kunna gråta är liksom alla jobbiga och ledsna känslor ihopklumpade.


If I could cry maybe one good time I could wash away all my pain
And maybe free my mind
After my shows it's a lonely road
Sit up all by myself trying to cleanse my soul

 

Men idag släppte det. Tack vare min förevigt jobbiga bror (en fantastisk bror, icke att förglömma) och Matte B så kom till slut de där argtårarna som bara fortsätter att rinna. Jag är inte religiös men efter gråtsessionen känner jag mig välsignad, och oförskämt glad. Halleluja för tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback