I always hate it when my boyfriend leaves me to become a Nazi

Jag är datumfixerad. Jag är verkligen det. Kommer ihåg datum när vissa saker hänt, viktiga eller oviktiga, kommer ihåg födelsedagar och är allmänt fixerad vid att göra saker samtidigt varje år (krånglig mening). Jag har ju vissa årstider när jag lyssnar på vissa låtar och artister. Det gäller det mesta, jag tittar t.ex. på Girls just want to have fun i mars varje år sedan fem år tillbaka. Och jag läser också igenom mina egna blogginlägg varje ny månad, för de månaderna som gått. Så just nu har jag läst igenom min blogg från januari 2007, januari 2008 och januari 2009. Och det är så intressant att se hur jag förändras genom åren, hur stor skillnad det är på Agnes 12 år och Agnes 13 år. Och nu är jag



och det är så svårt att se vem jag är nu. Men jag har haft ett långt dagen-efter-nyår-prat med mina vänner idag och det känns som att man kanske inte behöver ha så stor koll på sig själv hela tiden. Andra kan ha det åt en.

Det var dagens tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback