maybe this year love will appear, deeper than ever before

Tycker det är lite intressant att det kommer två extremvintrar efter varandra. Förra året kom ju snön så tidigt som den inte gjort på flera miljoner år, i år har det varit den varmaste november på länge. Senast vid middagen igår sa jag till min mamma "jag har inte fått någon julkänsla alls" för allt har känts så påklistrat. De har satt upp ljus i träden och gigantiska "mistlar" med glödlampor på husen här och jag har inte fattat varför. Men sen middagen igår har jag satt ihop en egen julspellista, både med låtar som handlar om jul och låtar som är juliga för mig. Sen tittade jag på årets julkalender och första avsnittet av Sunes Jul och nu har känslan börjat komma krypande. Mysigt.

En låt som inte är så klassisk men ändå fin:

Ron Sexsmith (har han inte det bästa namnet? Sexsmed haha) - Maybe this christmas

intressseklubben antecknar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback