you'll never be my first

Random grejer:

- I morgon är det fredag. Niice. Chilla galet.
- Jag har gått med i ett hemligt förbund. Men det är ju hemligt så jag kan inte skriva något mer om det.
- Det här är typ världens sötaste låt (enligt mig för tillfället för att vara p.k.) med en coool video:


Jag har kommit på att jag skriver väldigt mycket om sömn här. Inte för att sömn utgör en så stor del av mitt liv precis, utan snarare det faktum att sömn inte utgör en stor del av mitt liv utgör en stor del av mitt liv.
Alltså skriver jag om det här, att jag inte sover så mycket.
Fast den här veckan har jag sovit jäättemycket. Typ åtta timmar per natt. Men blir jag piggare av det? NÄ!

Nu ska jag titta på nya säsongen av South Park. Fett värt.

Mors!

Kommentarer
Postat av: viktor

mors! <3

Postat av: J, hemlig förbundsmedlem

Hemliga förbund=<3. Du får snabba dig, jag har fan halva inne.

2010-10-16 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback