taking the long way around

Försöker brainstorma lite för mig själv vad som skulle vara kul att skriva om. Men det är inte så kul att skriva idag. Jag har övat på handledsvibrato i en hel halvtimme och det är så tråkigt att man börjar gråta. Alltså, för att det är så tråkigt, det är inte som att jag skulle börja gråta för att jag inte klarade ett enkelt litet handledsvibrato, som inte är så enkelt, men i alla fall. Så jag grät för att det var tråkigt.
Men istället för att sitta här och läsa ouppdaterade bloggar och hitta på något kul att skriva om fast jag har torka på kul tänker jag
* Tvätta mina nyköpta tröjor (LOPPIS! yeah)
* Städa mitt stökiga rum
* Laga och äta mat med vän
* Träffa min bror och rädda mig jag som kan
* Titta på Nassim al Fakir när han gör
Single Ladiesdansen i Dansfeber. Hehe.
Japp. Det är min fredag. Nej, just det. Det är LÖRDAG idag.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback