now the way that it stands; she's outta my hands

Det är faktiskt farligt att sitta vid internet på kvällen. Men jag har skrivit på en engelskauppsats i en halvtimme och det går förvånansvärt bra, fick en snilleblixt för ett tag sedan. Den ska vara inlämnad i morgon men det kommer jag definitivt inte göra. För den behöver tid att gro i ett dygn till.
Men mitt nuvarande problem är att jag måste lugna ner mig totalt och jättemycket för att nu ska jag gå och lägga mig. Så jag orkar upp i morgon och kan säga till min lärare att nej, förlåt, jag har inte gjort uppsatsen än.
Sova är för mesar som inte vågar slåss.

En fin låt på söndagskvällen:

Michael Jackson - She's out of my life
.
Michael alltså. Vilken man. (Men hur lyckas han stöna i den här lugna låten? Ni vet, de legendariska Michael Jackson-stönen?)

Nä, borsta tänderna och gå och lägga sig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback