stop right now

Det är lite hängigt mode just nu. Haha, den där meningen kan tolkas på roliga sätt. Typ att alla skulle ha på sig baggybyxor, hehehe. Haha. Eh.
Hur som helst. Jag har höstlov. Hälften har gått. Känns inte så mycket. Åh vad ni bryr er.

Okej. Istället för att babbla på om en massa nonsens så belyser jag de små ljuspunkterna i mitt liv just precis nu:
*
Tvillingsjal har uppdaterat sin blogg. Sure puts a cherry on my sunday.
*Har köpt en fin tröja idag!
*Har gullat med finaste bebisen idag. Samuel, alltså, vilken kille.
*Harry Potter and the Deathly Hallows (hahaha, kolla länken) kommer på bio om 16 dagar och biljetterna släpps två dagar. AHHH!
*Om sex dagar ska jag se Jeff Beck. Yeah.
*Mitt rum är städat.

Japp. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: viktor

gillar harry-länken asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback