I want to free my feet from the broken glass and concrete. I need to get out of this city.

Nä, jag har ingen lust alls. Till något. Allt låter förjävligt. Gud vad jag är gnällig. Förlåt. Nu kommer jag inte till himlen. Men jag har förstått efter att ha studerat serien South Park noga att det är roligare i helvetet.
Jag kan rada upp lite positiva saker i mitt liv:

*Jag har köpt nya hörlurar, så att jag snart kan lyssna på musik utan att gå omkring med ett par tv-hörlurar som har en tre meter lång sladd som alla retar mig för
*Mitt rum är nystädat. Jag brukar alltid bli på bättre humör då
*Klockan är 18.00 och det är inte helt jättemörkt

Längre än så kommer jag inte
Det är såå synd om mig.
Nu ska jag vara lite ömklig för mig själv ett tag.

Här har ni en löjlig musikvideo:

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback