take me home

Så, nu har jag suttit här hela kvällen och redigerat och designat om min blogg här för att få en seriösare framtoning, mest för att den ska spegla hur jag är i verkligenheten, eftersom jag är en väldigt seriös människa.
However, att sitta inomhus och uggla vid datorn på en sommarlovskväll när det är sjukt varmt ute får mig att komma ihåg när jag gjorde det varje helg. Det var min lilla helgunderhållning när jag var mindre, att fixa här lite. Märker att jag tappat kollen på hur man ska göra, förut hade jag de där koderna i huvudet.
Ser ni hur seriös jag är?
Men: nu i alla fall så är här lite trevligt, även om det är grått. Mina glada texter får pigga upp allt lite. Nu ska jag göra något annat!

orrevorre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback