you taste so sweet but I can't eat the same thing everyday

Åhhh jag känner mig lite instängd i livet. Bland alla som finns omkring mig.
"Life's like a box of chocolate," som Forrest Gumps mamma säger, "you never know what you're gonna get." Jag tycker också att livet är som en chokladask, fast jag kanske är lite mer cynisk. Jag ser det såhär: du sitter där i någon fåtölj, det är vinter, du äter ur en Alladinask. Du äter höstnougat, praliner och den där med vit choklad som låtsas vara tryffel. Och det är jättegott. Men till slut blir det för mycket och du mår illa. Men alla bjuder dig på choklad och du känner dig dum som inte tackar ja, det finns ju faktistk folk som aldrig får äta choklad. Men du mår illa, så du äter inte choklad på ett tag. Men senare, när du inte ätit choklad på ett par veckor, kanske månader, och sitter där och undrar "Varför slutade jag äta choklad då? Det är ju så gott!" Bara för att du saknar det. Men när du väl har chokladen blir du illamående. Förstår ni? Jag blir galen. En liten ischoklad som man kan äta hur mycket som helst av utan att bli illamående skulle passa fint.
Men det funkar ju inte så. Men såhär borde det kunna funka:

"No, I don't wanna wake up with another, but I don't wanna always wake up with you either."

 

*Mental breakdown*

 

 

Jag behöver träna. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback