I wanna be where the talk of the town is about last night when the sun went down

Här sitter jag i Stockholm igen då. (Ska inte skriva någon längre poetiskt utläggning om hur det känns).

Jag har tänkt lite på det här med spellistor. Hur folk döper sina spellistor till "Regniga dagar", "Glad musik" och så vidare. Jag har lite svårt att förstå det där, för jag kan aldrig förutse vad för musik jag vill lyssna på vid ett visst tillfälle. Jag skulle kunna försökt att göra en lista som hette "Sommar 2010" och lyssna på den, men den hade inte innehållt de låtar som verkligen blev sommar 2010 för mig. Den spellistan gjorde jag en kväll på landet, en av de där riktigt varma nätterna, när huden brände efter en dag i solen.
mitt i juli

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback