"my reflections are protections; they will keep me from destruction"

En cirka ett år gammal bild på en ihjälfrusen fjäril som jag kallblodigt föste ut genom fönstret. Varför? De stör mig. Tur att Simba finns och äter upp dem åt mig:)

 

Förövrigt... jag har ätit världens godaste paj: smulpaj med rabarber, cashewnötter och vit choklad.

 

Jag vill också påminna er alla om att hålla igång era drömmar. Och fantasier (misstolka inte). Just nu är jag bara väldigt glad och fnittrig, allt går åt rätt håll för mig, men, såklart är det inte så hela tiden. Det är då det är viktigt att alltid veta att det kommer bättre tider. När man kan fnittra när någon tror att man är nitton och vara lite fånig mest när som helst.

Min kompis sa att jag var jättedålig på att trösta en gång för att jag sa "Men du! Om trettio sekunder gör det inte ont längre!" när hon hade bitit sig i läppen (hej E:)). Men jag tycker att det visar ganska bra hur livet är. När livet inte är det bästa tänker vi framåt, hörni, så vi har något att se fram åt (hehe)!

Kindpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback