"Liksom oxen har sitt ok; och som hästen har sitt betsel; har människan sina begär"




Vampire Boy
Det här går ju inte för sig, hörni. Bloggabloggablogga är ju kul men inget jag har ägnat tid åt på sista tiden. Alls. Jag tror att varenda elev i årskurs 9 (och gymnasiet) kan förstå mig när jag säger PLUGG, PROV, PRESS och fler ord på p som får en att sucka så smått inombords. Men nu verkar den värsta perioden (for now) vara över, och jag tänker fritida lite mer. Jag ska gå och se
Emil Jensen på Södra Teatern om sex dagar och den 21:a december är det Eddie Izzard med bröderna, JAAAA!

Nä, det börjar bli sent, babes.
En fnittrig puss.
"Hej! Agnes!"

Kommentarer
Postat av: systerk

"Hej! Agnes!"

2009-11-24 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback