and I know that it's a wonderful world from the sky down to the sea, but I can only feel it when you're here. here with me.


Mig förra sommaren.

Hallo babies. Om ett par minuter sticker jag till mitt kära landställe och stannar där i fem veckor (som vanligt på sommaren alltså). Jag hoppas att brorsorna mina kan skynda sig dit relativt fort också så att vi kan titta på Harry Potter and the Half Blood-Prince tillsammans. Jag vet inte vad mer att säga, jag vill väl önska er en trevlig sommar och vi ses om fem veckor!
Puss.

Kommentarer
Postat av: issi

hejhej!!

fin blogg!!

du är jätte snäll om du går in på min blogg!:D

kattkyssen.blogg.se

Postat av: Pernilla

Härligt att åka ut till landet! :)

2009-08-02 @ 12:49:21
URL: http://nillevilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback