at least, out loud, I won't say I'm say I'm in love.


En ros från yttre rymden.

Jag har haft en väldigt mysig dag, kväll, natt och morgon. Vi kom i diskussion med ett par 9-åringar, och jag kom fram till att 9 var en bra ålder. Tänk efter! Man är för ung för att behöva ta på sig jobbiga måsten, men man är tillräckligt gammal för att kunna prata och diskuteramed äldre (fjortonåringar som jag t.ex.). Vi försökte lära tjejen ordet könsdiskriminering, så att hon skulle kunna säga ifrån bra, men det ordet var lite svårt.
Nu ska jag först till Lava för att screentrycka en grej till deras utställning, sen ska jag hem och fira farmor som fyller 85 (!). Sen packar jag, sover och sen är det Gotland!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback