you don't show no love


Köpte dessa velourtights idag alldeles nyss på Monki. Tights ja. Jag blir liksom kär i mina ben när jag har tights på mig.

Som ni kanske märkt har jag varit lite nere de senaste dagarna. Läxor tynger. Men idag har jag gjort halva franskan och fysiken. Ska göra lite SO sen också. Imorgon blir det engelska, sista svenskan och ja, sen musik då såklart (musikklass). Jag gillar att blogga.

En sak: min (ena) brorsa har alltid en vit och en svart strumpa. Alltid. När någon frågar varför säger han: "det bara blir så!" Och idag när mamma och jag satt och fikade så såg mamma en tjej som gick förbi med sådana här strumpbyxor. Det tyckte min mamma var väldigt roligt.

Kommentarer
Postat av: amanda

dom där tightsen är snygga.

Postat av: Agnes

I do agree with you.

2008-09-21 @ 19:41:20
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback