leave the body, leave the mind


Fredagsmusiken står Anna Ternheim för, men To be Gone.

Ikväll har jag faktiskt bara tänkt mig att sitta och kanske pyssla lite, äta lite bullar som bakades i tisdags av mig själv och titta på Fredag hela Veckan!

Jag är ett litet ylle bom-tjicka-bom-tjicka-bom-bom-bom.
Med världens minsta nylle, bom-tjicka-bom-tjicka-bom-bom-bom.
Jag leker i min yllegrop, och yllar glada ylle-rop: YLLE! YLLE! YLLE! På er yllihop!

Från Koldolmar och Kalsipper, som lyssnades på som barn. Någon som känner igen?

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Skitsnygg och härlig blogg! :) Borde kolla mer på denna. Puss

Postat av: Agnes

Jamen, gör det! Härligt:)

2008-10-10 @ 21:51:31
URL: http://agnesha.blogg.se/
Postat av: vilma

JAG GÖR!! [men du har minsann bestämt dej för att ignorera mina kommentarer ditt lilla ylle. vad var det jag garvade så mkt åt idag som du sa förresten? du sa nåt om att "du KAN inte sjunga sådär högt! du kan!!"]

2008-10-10 @ 22:23:58
URL: http://vilmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback